وبلاگ

پکینگ آب بندی تفلون آرامید

پکینگ آب بندی تفلون آرامید

امروز در کیان نسوز با موضوع پکینگ آب بندی تفلون آرامید درخدمت شما دوستان عزیز خواهیم بود. پکینگ آب بندی آرامید یکی ازمحصولات صنعت نساجی می باشد.جنس آن ازالیاف خالص تفلون و الیاف نسوز آرامید است. در بعضی مواقع نیز جنس آن از کولار بافته می شود.درادامه توضیحات تکمیلی را درمورد پکینگ آب بندی تفلون آرامید خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم.

معرفی پکینگ آب بندی تفلون آرامید

این محصول بسیارمقاوم است و تا دمای ۲۰۰ الی ۳۰۰ درجه سانتیگراد را نیز می تواند تحمل کند،همچنین استحکام زیادی دارد و می تواند دربرابر کشش و سایش مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد.این محصول با نام نخ آب بندی ۳G نیز شناخته می شود. الیاف آرامیدی که دراین محصول به کاررفته است مانند یک تقویت کننده عمل می کند که تحمل حرارتی و مقاومت این محصول را بالا می برد.

معرفی پکینگ آب بندی تفلون آرامید
پکینگ آب بندی تفلون آرامید

کاربرد پکینگ آب بندی تفلون آرامید

این محصول با داشتن ویژگی هایی که درقسمت بالا ذکر کردیم تبدیل به یک محصول منحصربه فرد شده که درصنایع مختلف بسیار کاربردی می باشد چرا که هم دربرابر آتش سوزی مقاوم است و هم دربرابر مواد شیمیایی مختلف استحکام دارد. ازجمله کاربردهای این محصول می توان به موارد زیراشاره کرد:

به علت خاصیت ضدعفونی پکینگ آرامید ازاین محصول درعایق بندی قطعات خصوصا در صنعت غذایی و موتورهای دوار مانند مخلوط کن و…استفاده می شود. برای گرفتن درز درانواع شیرآلات صنعتی (خصوصا مواردی که دارای فشاربالا هستند)دراکثر کارخانه های پتروشیمی و پالایشگاه های نفتی و مخازن صنعتی استفاده می شوند.

ویژگی های پکینگ آب بندی تفلون آرامید

  • مقاومت حرارتی خوب
  • مقاوم دربرابرمواد شیمیایی
  • استقامت دربرابرفشار و کشش
  • محکم به خصوص دربرابر خوردگی شیمیایی
  • تراکم بالای الیاف
  • دارای قابلیت ضدعفونی
  • خاصیت روان کاری عالی
  • ثبات دربرابرتغییرات دمایی
  • دارای خاصیت عایق

تمام این ویژگی ها باعث شده است تا این محصول کاربردهای زیادی درصنعت نساجی داشته باشد. همه الیافی که دربافت این محصول به کاربرده شده است از محکم ترین و مقاوم ترین الیاف نسوزهستند. فقط نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که این محصول هم مانند تمام محصولات به دو صورت اصل و تقلبی دربازار موجود است؛پس باید دقت داشته باشیم که محصول اصلی را خریداری کنیم. گفتنی است که این محصول به علت بهداشتی بودن می تواند جایگزین محصولات آزبستی شود؛به دلیل اینکه ورقه های آزبستی جزاولین مواد معدنی نسوز بوده اند که مورد استفاده قرار می گرفت اما به این دلیل که استفاده زیاد از آن به سلامت انسان آسیب جدی وارد می کرد،براساس توافق نامه جهانی استفاده ازآن محدود شد.

اما محصولات پکینگ آب بندی تفلون آرامید خطرناک نیستند و درترکیبات خود ماده مضری ندارد و استفاده ازآن درمدت زمان طولانی هم هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. استفاده از چنین محصولاتی و محصولات مشابه که مقاومت حرارتی خوبی دارند، مانند ورق تکسون و ورق ویکتوری،درصنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارند. ورق آزبست از پودرمرغوب آزبست تشکیل شده است به عنوان عایق کاری دیواره کوره ها و عموما در هر جا که دمای بالا وارتباط مستقیم با آتش داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد در صورت نیاز به خرید و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

ویژگی های پکینگ آب بندی تفلون آرامید
ویژگی های پکینگ آب بندی تفلون آرامید

پکینگ آب بندی تفلون آرامید

به طورکلی این محصول درصنایع بسیار پرطرفداراست خصوصا درزمینه عایق بندی. بدنه آن ازجنس تفلون می باشد و لبه های آن از جنس آرامید است که باعث بالا رفتن مقاومت محصول و افزایش طول عمر آن می شود. همچنین وجود تفلون باعث می شود که در صنایع دارویی مورد استفاده واقع شود. علاوه براین به دلیل این که این محصول در برابر آب(آب گرم)نفوذ ناپذیری قابل قبولی دارد در تجهیزات مختلف برای جلوگیری از بیرون ریختن مایعات از آن استفاده می شود و با این عمل از آسیب دیدن قطعات جلوگیری می کند.

نکته جالب اینجاست که این پکینگ ها مشتعل نمی شوند و اگردرکنارآتش قرارگیرند هیچ دودی منتشر نمی کنند.این محصولات درمحیط های مختلف اسیدی و بازی ثبات خود را حفظ می کنند وعملکرد خود را به خوبی انجام می دهند. خواص پکینگ آب بندی تفلون آرامید آنقدر زیاد است که بیان همه آن ها در یک مقاله نمی گنجد اما ما سعی کردیم دراین مطلب گزیده ای از مهم ترین کاربردهای آن برای شما عزیزان بیان کنیم.امید است که این محتوا برای شما عزیزان کاربردی و مفید بوده باشد. ازاینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید بسیارممنونیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پکینگ آب بندی گرافیت توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت کیان نسوز مطالعه نمایید.

کاربرد پکینگ آب بندی تفلون آرامید چیست؟

به علت خاصیت ضدعفونی پکینگ آرامید ازاین محصول درعایق بندی قطعات خصوصا در صنعت غذایی و موتورهای دوار مانند مخلوط کن و…استفاده می شود .برای گرفتن درز درانواع شیرآلات صنعتی (خصوصا مواردی که دارای فشاربالا هستند) دراکثر کارخانه های پتروشیمی و پالایشگاه های نفتی و مخازن صنعتی استفاده می شوند.

ویژگی های پکینگ آب بندی تفلون آرامید چیست؟

مقاومت حرارتی خوب، مقاوم دربرابرمواد شیمیایی، استقامت دربرابرفشار و کشش، محکم به خصوص دربرابر خوردگی شیمیایی، تراکم بالای الیاف، دارای قابلیت ضدعفونی، خاصیت، روان کاری عالی، ثبات دربرابرتغییرات دمایی، دارای خاصیت عایق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.